Klantenservice
Beschikbaar 7 dagen per week van 08:00 tot 20:00 uur
We helpen je graag!
Online winkelen bij KHAIZEN is makkelijk, maar we begrijpen dat je soms vragen hebt. Zoek de veel gestelde vragen door voor antwoorden waar je snel naar opzoek bent. Kun je het niet vinden? Je praat bij ons met echte mensen, geen chatbots.
Veelgestelde vragen
Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt de status van je huidige of eerdere bestellingen op elk moment bekijken op de bestelpagina van je online account. Login eenvoudig in met je e-mailadres via het menu op de website. Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je via een aparte e-mail met een tracking nummer om je pakket te kunnen volgen.
Wanneer is mijn bestelling klaar?
Bestellingen worden van maandag t/m vrijdag en zondag verzonden voor 23:59 uur. We willen je eraan herinneren dat we geen bestellingen verwerken op feestdagen. Alle verwerking- en levertijden zijn schattingen en kunnen veranderen. Tijdens feestdagen zijn verwerkingstijden altijd langer. We doen echter altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk af te ronden. Je ontvangt een e-mailmelding wanneer je bestelling ons magazijn verlaat!
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Helaas is er weinig tijd om je bestelling aan te passen nadat deze is geplaatst. Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we de bestelling nog proberen aan te passen of te annuleren. Bij wijzigingen moet je zo snel mogelijk contact opnemen zodat wij de bestelling nog kunnen veranderen. Wanneer je van gedachten verandert na ontvangst van de bestelling, stuur deze dan alleen met de ongedragen/ongeopende artikelen retour.
Met welke betalingsmethoden kan ik afrekenen?
We accepteren creditcardbetalingen van Visa, MasterCard en American Express. Ook accepteren we iDeal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact en Belfius. Betalen na ontvangst van je bestelling? Selecteer dan Klarna tijdens het afrekenen.
Let op, alle prijzen zijn in Euro. We zijn verplicht om omzetbelasting te innen op basis van de categorie producten en het adres van bezorging. Belastingtarieven kunnen per land verschillen. We zullen altijd het exacte ordertotaal laten zien tijdens het afrekenen.
Wat is het retourbeleid?
We accepteren retouren van ongeopende artikelen wanneer je een retour binnen 100 dagen na levering aanvraagt. De producten moeten ongedragen, onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle originele labels zijn bevestigd wanneer ze bij ons terugkomen. Producten die zijn uitgeprobeerd om te zien of ze passen worden als gedragen beschouwd omdat onderbroeken een hygiëne artikel zijn.
Heb je de verkeerde maat besteld? We lossen het snel voor je op door de bestelling om te wisselen. Wij houden namelijk ook van winkelen zonder poespas. De maatgarantie service is geldig op de eerste bestelling per klant. Heb je één boxershort gepast, dan ruilen we de hele bestelling om voor de juiste maat! Bij meerdere gedragen boxershorts is omruilen alleen mogelijk voor het aantal ongedragen artikelen.
Hoe maak ik een retour aan?
Het terugsturen van artikelen van een bestelling is eenvoudig. Stuur alleen ongeopende en ongedragen artikelen terug waarvan de stikker nog intact is. Volg de stappen hieronder.
1. Klik op de volgende link en ga naar het Retour Portaal Selecter het bestelnummer waarvoor je iets wilt terugsturen.
2. Na het afronden van de stappen ontvang je het retourlabel. Geef de bestelling af bij een pakketpunt van de vervoerder op het label. Bewaar de bon goed omdat deze dient als afgiftebewijs. Vaak worden deze automatisch verstuurd naar je e-mailadres.
3. We sturen je een update zodra we de bestelling retour hebben ontvangen in ons magazijn.
4. Het omruilen of terugbetalen zal binnen 3-5 werkdagen worden afgerond. Een terugbetaling wordt verwerkt via het betaalmiddel van de bestelling.
Wat onze fans zeggen
Zij zeggen het beter dan wij