Klantenservice
Beschikbaar 7 dagen per week van 08:30 tot 21:30
Hier om je te helpen!
Veelgestelde vragen
Klantenservice
Wat is de status van mijn betelling?
Gelijk na het plaatsen van je bestelling krijg je een email met een bevestiging van de producten die je hebt gekocht.
Wanneer je bestelling is verzonden krijg je een tweede email met daarin de tracking gegevens van het pakket. Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen? Dan kun je ook je order status bekijken via Mijn Bestellingen.
Wanneer is mijn bestelling klaar voor verzending?
Je bestelling wordt zo snel mogelijk bezorgd met DHL. Van maandag t/m vrijdag versturen we je bestelling op dezelfde dag wanneer je hebt besteld voor 23:59 uur, mits de artikelen in voorraad zijn. Bestellingen van zaterdag en zondag worden maandag bezorgd. Er wordt alleen op zondag niet geleverd.
De levertijd bedraagt 1 tot 2 werkdagen. Een bestelling tot 4 boxershorts past door de brievenbus. Via een aparte e-mail ontvang je de verzendbevestiging met track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Voor bestellingen van boven €48 worden geen verzendkosten gerekend. Is het bedrag daaronder, dan zie op de bestelling verzendkosten staan van €2,99.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
We kunnen je bestelling alleen wijzigen of annuleren wanneer deze ons magazijn nog niet heeft verlaten.
Ben je van gedachten veranderd of heb je een foutje gemaakt? Geen probleem! Geeft het ons zo snel mogelijk door en we wijzigen je bestelling meteen.
Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
We accepteren credit cards van Visa, MasterCard en American Express. Daarnaast kun je betalen met iDeal, PayPal, Apple Pay, Google Pay en Klarna. Je kunt ook betalen met locale betaalmethodes zoals Bancontact en KBC/CBC.
Alle prijzen worden getoond in Euro (EUR), Dollars (USD) of Ponden (GBP). We rekenen locale belastingen op alle bestellingen. Deze variëren op basis van het adres waar de bestelling naar verzonden wordt. We tonen bij het afronden van de bestelling altijd de locale en volledige belastingen.
Wat is het retourbeleid?
Retourneren gaat eenvoudig via het online Retour Portaal. We accepteren boxershorts terug wanneer deze ongedragen zijn. Vraag je retour aan binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen.
Omruilen voor een andere maat is mogelijk. Elke klant kan eenmalig gebruik maken van de maatgarantie service.Vanwege hygiëne maatregelen accepteren we alleen ongedragen onderbroeken retour waarvan de verpakking nog dicht is. Omdat we begrijpen dat het soms lastig is bepalen wat je maat is bij een merk wat je niet eerder hebt gedragen bieden we een maatgarantie. De maatgarantie bieden we aan op de eerste boxershort die je past.
Heb je één onderbroek gepast maar past deze niet? Dan ruilen we de hele bestellingen om. Wanneer je dus 3 boxershorts hebt besteld, en er 2 retour stuurt ontvang je evengoed 3 stuks terug in de juist maat. Wanneer er meerdere gedragen artikelen zijn van dezelfde maat kunnen we alleen de maatgarantie toepassen op het totaal geretourneerde producten. Retourneren kost €4,99, en wij nemen de verzendkosten voor omruilen op on
Hoe meld ik een retour aan?
Volg de onderstaande stappen voor het retourneren van je bestelling.
1. Ga naar je online account via de volgende link -> Retour Portaal Log in en vind je bestelling. Meld de artikelen die je terug wilt sturen aan als retour. Graag alleen opgepaste/ongedragen boxershorts aanmelden.
2. We sturen je een retour label wanneer je bestelling is geaccepteerd onder het retourbeleid. In sommige gevallen kun je retourneren zonder label. Deze wordt bij de retour locatie afgegeven.
3. Breng je retour naar het dichtstbijzijnde drop-off punt. Bewaar een retourbewijs goed. Dit is jouw bewijs van verzending. Sommige vervoerders sturen dit per email.
4. We sturen je een update per email wanneer je retour is aangekomen in ons magazijn.
5. Je bestelling wordt omgeruild of je krijgt een terugbetaling via de betaalmethode die is gebruikt bij het afrekenen. Een terugbetaling wordt binnen 5 werkdagen door de betaal provider teruggeboekt.
6. Klaar!
Onze visie
Duurzaam is meer dan een 'groen' product
Duurzaamheid Doelen
Onze missie is om het koopgedrag van consumenten te veranderen door probleemoplossende producten te maken die geen fortuin kosten.
Bedrijfsinformatie
Kamer van Koophandel Nederland (KvK): 66625920
Btw-nummer Nederland (BTW-nummer): NL856636083B01
Btw-nummer Verenigd Koninkrijk: 295 4964 45
Geregistreerd bedrijfsadres: Kelvinstraat 15, 1446 TK, Purmerend, Nederland
Telefoon: +31 (0)85 060 6114